یک نفر زمینی

غربت ghorbat

یک نفر زمینی

غربت ghorbat

پرکشیدن مادرم (30شهریور)

شده تا حالا پشت تلفن که با مادرتون صحبت می کنید چشماتونو ببندین و با تمام وجود  اون اصوات و حرفها و صدای نفس هاش رو تو ذهن و دلتون ضبط کنید ؟؟ 


 این متنو تو آرشیو نوشته هام دیدم ..

مادرم بی خداحافظی و برای همیشه رفت .. رختخوابشو از رو تخت جمع کرد و تو یه گوشه از مزار برا خودش جای ابدی انداخت ..


مادر رنج دیده خسته ام ... دلش از بی مهری ها شکست و رفت ..


آخرین فیلمی که ازش گرفتمو صدبار دیده ام .. 


دلم پر از حسرته ... کاش قدرش بهتر میفهمیدم ... دفعه اخر فقط 6روز پیشش بودم .... کاش حداقل به مزارش نزدیک تر بودم 


انگار یه تیکه از وجودم کنده شده و قلبم به معنای واقعی زخمی شده 


یه بنده خدایی زنگ زده بود تسلیت بگه .. گفت مادرت همون ده سال پیش مرده بود ... خیلی دردناک بود برام

نظرات 7 + ارسال نظر
فاطمه جمعه 22 مهر 1401 ساعت 11:24

سلام عزیزم
تسلیت میگم
غم بزرگیه
دعا میکنم خدا دلت رو آروم کنه

سلام خانمی
ممنونم از محبتتون

نیره پنج‌شنبه 21 مهر 1401 ساعت 13:39

ای وای ای وای ای وای … خیلی خیلی بهت تسلیت می گم عزیز دلم. خدا به دلت صبر بده

ممنونم خدا بهترین ها رو نصیبتون کنه

کتایون پنج‌شنبه 21 مهر 1401 ساعت 08:16

سلام...اتفاقی به وبلاگتون اومدم...اما دیدم تازه داغدار مادر مهربانتون شدید، دلم نیومد در سکوت برم...از صمیم قلبم براتون از خداوندمهربان صبر وآرامش خواهانم...روح تمام مادران آسمانی شاد...من همیشه فکر می کردم مادرم از عمر طولانی برخوردار میشه وبه همسرم می گفتم من مادرم روپیش خودم میارم وواقعا دلم می خواست با جان ودل بهشون در کنار خودم خدمت کنم...اما مادرم دربهمن ۹۱ پر کشیدورفت

خیلی ممنون از مهرتون. پس همدردیم ... روح مادر آسمانی هم شاد .. مادرتون خیلی خوشبخت بوده با وجود فرزندی مثل شما

اسماعیل چهارشنبه 20 مهر 1401 ساعت 11:07 http://www.fala.blogsky.com

ای وای...

تسلیت می گم؛ خدا شکیبایی بده بهتون..

خیلی ممنون استاد .... خدا عزیزانتونو نگه داره

امیر شنبه 16 مهر 1401 ساعت 18:03 http://dashtemoshavvash.blogsky.com

خدا رحمتشون کنه
خیلی ناراحت شدم چون خودم هم اینو تجربه کردم
خدا صبر بده

خدا رفتگان شما رو هم بیامرزه ... بله تجربه خیلی تلخیه ...

الهه شنبه 16 مهر 1401 ساعت 16:36

سلام اجی خوبی خدا بهت صبر بده روح مادرت شاد تسلیت میگم

سلام الهه ی عزیز. قربونت بشم

رویا شنبه 16 مهر 1401 ساعت 14:57

زهرا جان
خدا صبرتون بده .
نمی دونم چی بگم .
روحشون شاد .

ممنونم. خدا عزیزانتو حفظ کنه

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.