یک نفر زمینی

غربت ghorbat

یک نفر زمینی

غربت ghorbat

پوست اندازی

حس نوشتن رو خیلی وقته از دست دادم هرچند خوب میدونم که با نوشتن میشه خودتو از قید خیلی حس ها آزاد کنی..

یکسال و چهار ماه از رفتن مادر میگذره . هنوزم هر روز صبح با یادش بلند میشم و شبها موقع خواب بهش فکر میکنم .. یجورایی به پذیرش رسیده ام و اینکه غم ها رو باید با شادی و خوشی جایگزین کرد و الا اختاپوس غم تو کل وجودت رخنه میکنه ... چه خوبه که یک مادر هستم و خودم رو مسئول شادی خونواده ام میدانم  و خوب میدانم روزی که حالم بد باشه براحتی  روز سه نفر دیگه رو هم خراب میکنم...

در زمینه همسر دارم رو خودم کار میکنم  احساس میکنم خیلی براش کم میزارم و به این آگاهی رسیدم که بطرز غیر واقع بینانه ای توقع دارم کامل و بی نقص رفتار کنه و حرف بزنه .. به این آگاهی رسیدم که من خودم خیلی عیب و ایراد دارم تو رفتارم ... ولی ازش انتظار دارم روزهای خوش زندگی ...روزهای جوونی و روزهایی که بچه ها همچنان کوچیک هستند بیشتر در کنارمون باشه و انقدر با کار خودشو از نا نندازه ولی ظاهرا تو این زمینه مسیرمون از هم جداست ..شاید خصلت مردانه اش و خرج و مخارج بالا تو این زمینه بی تاثیر نیست ولی در هر صورت یوقتایی ازش خیلی رنجیده خاطر میشم..

زندگی در غربت همچنان رنگ و بوی خودشو داره ... خیلی وقته یجورایی از زندگی بریده ام از وابستگی ها ..... دور بودن ها کار خودشو کرده ... آخر هفته های بدون دید و بازدید و بچه هایی که باید یجورایی بتونی حال و هواشونو خوب کنی ........ بعد رفتن مادر  مرگ  شیرین تر شده برام  نه اینکه بخام بممیرم نه ولی هراسی ندارم  واقعا خدا خیلی به  من لطف داشته و چیزی نیست که حسرت به دلش باشم.......

خواهرم نیمه شهریور مهاجرت کرد ..خواهری که خیلی باهم دوست بودیم ...

دلم میخاد یه شغل آزاد داشته باشم .. یه شهر آروم و باصفا .. حداقل طبیعتی باشه برای نفسی تازه کردن ..

خدایا شکر بابت آگاهی هایی که بهم دادی .. شکر بابت همسر خوبم و بچه هایی که روح و جان منند..

نظرات 2 + ارسال نظر
الهه سه‌شنبه 3 بهمن 1402 ساعت 15:01

سلام اجی خوبی خدا مادرتو بیامرزه ان شاگالله که حال خودتم همیشه خوب باشه و سلامت باشی

سلام دختر مهربون
ممنون از دعای قشنگت. انشالله حال دل شماهم خوب باشه

سعید سه‌شنبه 3 بهمن 1402 ساعت 08:26 https://anti-efsha.blogsky.com

سلام. متأسفانه وضعیت زندگی امروزی اینه که مردها اگر برای خانواده وقت بگذارند، برای کسب درآمد کافی دچار مشکل میشوند.

سلام
ممنون از حضورتون

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.