یک نفر زمینی

غربت ghorbat

یک نفر زمینی

غربت ghorbat

مسافرت تابستانی

دنیا جای دل بستن نیست  لذت بردن شاید شکرگزاری برتری باشد..

 شنبه شب راهی دیار مادری هستم باز هم تنها و بدون همسرم ...


همسرِ جان

عجیبه هروقت متن عاشقانه یا احساسی بخوانم یا تعریف های یک خانم از همسرش   .......

 یاد همسر خودم میوفتم و عجیب دلتنگش می شم

  "من هر وقت به تو نگاه می کنم توی چشمات و حرکاتت یک آدم بکر را می بینم که مثل یک طبیعت بکر و دست نخورده زیبا و دوست داشتنی است"


خدایا شکر بخاطر اینهمه ثروتی که به من  ارزانی داشتی

فرزند ناخواسته

به آدرس وبلاگم که نگاه میکنم احساس شرم میکنم 

الشن رو  ناخواسته باردار شدم و تا روز تولدش  نمی خواستیمش و آرزوی مرده بدنیا اومدنش رو داشتیم !

الان هر شب که کنارم میخوابه  با عشق بغلش میکنم و میگم خدایا شکرت که الشن رو به من دادی ... پاداش کدام عملم بود گلی از گل های بهشت ........ مهربانی بی نظیر .. مهربانیش قابل وصف نیست... پسرم بوی بهشت میدهد... ثروتی بی همتا برای من .. واقعا از نعمت های دنیا دیگه هیچ نمیخام غیر عاقبت بخیر شدن بچه هام

خدایا خودت نگهدارش باش