یک نفر زمینی

غربت ghorbat

یک نفر زمینی

غربت ghorbat

روز تولدم

20 مهر زوز تولدمه ... 

دیشب کنار پسرکم دراز کشیده بودم .. من واقعا با داشتن با یه دختر خیلی شیرین زبون که روحیه سرسختی داره و از پس مشکلاتش خوب برمیاد.. خیلی خوب با هم سن و سالانش و البته بزرگترا ارتباط برقرار میکنه و یه پسر خیلی خیلی مهربون و عاطفی که با یه نگاه متوجه ناراحتی تو صورتم میشه و میاد نوازشم میکنه  و همسری که خیلی منطقیه.. خیلی مهربونه .. غر زدنامو تحمل میکنه و خیلی دوستم داره احساس خوشبختی میکنم.

اینکه از خونواده ام دورم .. اینکه سالی دوبار میتونم مادر مریضمو ببینم  و پدر و برادرها و خواهرای مهربونمو ... اینکه آخر هفته ها  مجبورم بچه هامو جوری سرگرم کنم که شاد باشن و یاد خونه پدربزرگ و مادربزرگ نیوفتن .. اینکه تو همه سختیها دست تنهام ..  هیچکدوم، هیچکدوم دلیل خوب و کافی نیستن که شاد نباشم و احساس خوشبختی نکنم. 

خدایا ممنونتتم که شاکربودن در تنهایی غربت رو نصیبم کردی.

نظرات 2 + ارسال نظر
اسما شنبه 20 مهر 1398 ساعت 18:50 https://asmavabacheha.blogsky.com

تولدت مبارک عزیزم.بچه هات مثل خودت تمام کمالن خدا حفظشون کنه براتون همیشه شاد باشی عزیزم سالیان سال کنار عزیزات

ممنونم اسماجان عزیزم. شما همیشه به من لطف داری

مامان نرگس شنبه 20 مهر 1398 ساعت 12:29 http://Boghzepenhaneman.blogfa.com

تولدتون هزاران بار مبارک
چه جالب
خواهرهای دوقلوی من هم ۲۰ مهر دنیا اومدن و البته من خودمم مهری هستم.

ممنون عزیزم. ت.لد خواهرای خوب شما هم مبارک باشه

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.