یک نفر زمینی

غربت ghorbat

یک نفر زمینی

غربت ghorbat

همسرم و دل بیحال من

همسرم رو خیلی دوست دارم  و بهترین رفیق زندگیمه با خصوصیاتی ناب و بینظیر...... این به کنار  ولی یه رفتارایی داره که باب میلم نیس  و از اونجایی که غرغرای 9ساله من تو این زمینه ها اثر نداشته کم کم بعنوان جزء تغییرناپذیر اخلاقش پذیرفته ام و دیگه سکوت میکنم در مقابلشون .. البته تا جاییکه بتونم 

یکی از این ویژگیاش زود خسته شدنه .. مثلا صبح سرکار بوده عصر خوابشو کامل داشته با ماشین دو ساعتی بیرون بریم و برگردیم دیگه بقول خودم وا میره از خستگی!  همینم شد که پارسال تو آزمایش چک آپش به دکتر گفتم آزمایش تیروئیدم براش بنویسه و خدا خواسته  دکتر تو چک آپ خودمم نوشته بود ( تو چک آپ معمولی آزمایش تیروئید نمینویسن) و معلوم شد بیماری هاشیموتو دارم و آقا سالم بودن شکر خدا. 

ویژگی دیگه اش که شاید با همین زود خسته شدنش در ارتباط باشه تنبلیشه .. زیاد بخودش زحمت نمیده .. خواب و استراحتش باید تو الویت باشه مخصوصا روزای تعطیل و ترجیح میده تو یه روز فقط یه کار انجام بده.هرچند اهالی این منطقه کلا زیاد اهل کار نیستن و بنظر من خیلی تنبلن 

ویژگی دیگه اش پشت گوش انداختن انجام کاراست مثلا یه اجاق گاز داریم که از پارسال که اسباب کشی کردیم تو بالکن گذاشتیم که بدون سقفه و همش بارون بهش زده از همون پارسال قرار شد بیاریمش تو اتاق و عکسشو تو دیوار بزاریم بفروشیم .. و هنوز که هنوزه این اتفاق نیوفتاده و آقا وقت ندارن!  یا دوچرخه آیسانا از پارساله لاستیکش کم باده و قراره ......... یا جای فنچ ها رو قراره هفته ای یه بار عوض کنه ولی انقدر امروز فردا میکنه که .... 

البته اینم بگم یه استثنایی این وسط هست که مجبور شده با قسط 4میلیونی که ماهانه میدیم از تابستون، اکثر روزا  بعد ظهرا میره با اسنپ و ماکسیم کار میکنه که بنوبه خودش کمردردشو تشدید میکنه و انجام بقیه کارا رو به موعدی نامعلوم موکول میکنه ....  

مورد دیگه زود عصبی و بداخلاق شدنشه در حالیکه قبلنا اصلا چیزی به اسم عصبانیت نداشت .. خیلی به آیسانا گیر میده و در مقابل حرفهای ساده من با تندی جواب میده که اینم بیشتر وقتا با میگرن و سردردش در ارتباطه  و احتمالا با وضعیت اقتصادیمون 

حالا چند هفته ایه کمردرد همیشگیش گاه و بیگاه هست .. یه هفته ایه سرماخوردگی با تب و لرز داشت و دیشبم دندون درد و سردرد میگرنی ....... خلاصه تصمیم گرفتم یه مدت کلا کاری به کارش نداشته باشم .. بیشتر سکوت کنم در مقابل بدخلقیاش .. پیام ندم .. زنگ نزنم ......... شاید یمدت اینجوری براش بهتر باشه .. نزدیک چهار هفته میشه که پیش هم درازم نکشیدیم ....... و همه اینا در یه  آرامش ظاهری داره سپری میشه


نظرات 5 + ارسال نظر
مامان نرگس شنبه 18 آبان 1398 ساعت 18:21 http://Boghzepenhaneman.blogfa.com

سلام دوست خوبم
این اخلاق اکثر آقایونه،
ولی؛
بهتره نذارید فاصله‌ی بینتون زیاد بشه. چون هر چقدر بیشتر بشه عمیق‌تر میشه و پر کردنش سخت‌تر.
شما پیشقدم بشید و در یک فرصت مناسب باهاش حرف بزنید.
مطمئن باشید اونم دوست داره به روال سابق برگرده اما غرور مردانه‌ش اجازه نمیده.
ببخشید من روانشناس یا مشاور نیستم اما دخالت کردم.
امیدوارم وضعیت‌تون خیلی بهتر بشه.

خیلی ممنونم مامان نرگس جان

سید محسن جمعه 17 آبان 1398 ساعت 02:06 http://telon4.blogfa.com/

درود بر شما---امان از زن بودن واحسنت بر شما---بیشتر مواقع مردها نمی توانند دلیل کارهای خود را بدیگران و مخصوصا به همسر مهربان خود بگویند...اگر نوشته ی شما داستان نباشد.مرد شما این زندگی و وضعیت اقتصادی را برای شما و فرزندش نمی پسندد و چون کار زیادی هم از دستش بر نمی آید همیشه در حالت نیمه عصبی قرار دارد.مرد شما عاشق شماست و از اینکه با وضعیت اقتصادی خود ش شما را ناراحت میکند غصه میخورد.مریضی او اما یک عکس العمل روحی روانی است به گرفتاری خودش و وضعیت کل خانواده.اگر بطور نامحسوس با او همدردی و همدلی بکنید کمر دردش بهتر خواهد شد لازم نیست او تائید کنید ولی گاهی به او دلگرگری بدهید و از زحماتش تشکر کنید و به یاد آور شوید که شما هم وضعیت خانواده را درک میکنید و همیشه در کنارش خواهید ماند---بله مشکلات مستقیما بر میل مرد نسبت به زن و بلعکس تاثیر دارد---موفق باشید

البته که داستان نیست.. خیلی ممنون چقدر خوب توضیح دادین و وقت گذاشتین

اسما سه‌شنبه 14 آبان 1398 ساعت 18:35 https://asmavabacheha.blogsky.com

میدونی زهرا جان همسر منم کم و بیش این ویژگی‌ها رو داره و علتش شاید نا مربوط نباشه به اینکه اونا تو نگه داشتن بچه کوچک هامون به ما کمک میکنن وقتهایی که ما سر کار هستیم و وقت زیادی ازشون میگیره.
این سه روز تعطیلات فرصت خوبیه برای جبران کمبود های زندگی مون....

درسته بچه داری برا مردا هم سخت تره

اسماعیل بابایی دوشنبه 13 آبان 1398 ساعت 14:28 http://fala.blogsky.com

خیره ایشالله!

ممنون

پویا دوشنبه 13 آبان 1398 ساعت 12:55 http://matina1397.blogfa.com/

این خصوصیات را همه مرد ها دارند
خوشحال شدم گفتید دیگه براتون عادی شده
منم یه 4 سال دیگه تلاش کنم با این حساب برای خانم من هم عادی میشه پس

واقعا????????????

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.