یک نفر زمینی

غربت ghorbat

یک نفر زمینی

غربت ghorbat

حس های خوب


 اولیش اینکه سرکار بودم یه جمله ساده متفاوت از همیشه با پیامک برام اومد : 

" دوستت دارم عزیزم.. دوستت دارم خوشکله" 

 و این  یعنی اینکه این لحظه عمیقا بهم فکر کرده و به یادم بوده.... نشانه خوبیه که داره از لاکش بیرون میاد. (البته دوستت دارم چیزی نیست که هر روز بهم نگیم ولی با پیامک طعمش بیشتر بود)


دومیش اینکه دیشب پسرکمون بلاخره اولین جمله اشو گفت : " ماماسی پِشین (مامانی بشین)" انقدر با آیسان ذوق زده شدیم که همش میخاستیم بازم تکرار کنه و آخرش آیسانا خیلی توقعش رفته بود بالا .. همش میگفت الشن بگو " بابا آب داد!"


من هدفم از نوشتن بیشتر خالی کردن حس های منفی درونیمه  چون هیچوقت عادت به درد و دل با کسی ندارم حتی با صمیمی ترین دوستام .. دیروز یه کارگاهی بودم استادش میگفت خاطرات خوبتونو پررنگ کنید بزارید جلو چشمتون رژه برن تا حس های خوبشون بهتون برسه .. یادتونه اولین دفعه ای که همسرتون، دستتونو  محکم تو دستاش گرفت و فشار داد چه حسی داشتین؟ چشماتونو ببندین تجسم کنید برا خودتون .. هنوزم انرژی خوبش کل وجودتونو پر میکنه... خلاصه این شد که  الان خواستم این حس های خوب رو با نوشتن برا خودم هایلات کنم

نظرات 5 + ارسال نظر
Pooya شنبه 25 آبان 1398 ساعت 11:08 http://www.matina1397.blogfa.com

امان از شما خانم ها که راه ورودی قلبتون گوشتون هست
باید با کلمات وارد شد

کلمات خالی که فایده نداره احساساتی که پشت کلماته مهمه

مامان نرگس شنبه 25 آبان 1398 ساعت 10:14 http://boghzepenhaneman.blogfa.com

خیلی براتون خوشحالم

ممنون عزیزم

سید محسن پنج‌شنبه 23 آبان 1398 ساعت 12:56 http://telon4.blogfa.com/

درود بر شما----حس خوب شاید تنها سرمایه واقعی زندگی باشد---بسیار ارزشمند و قابل اعتنا هستند احساسهای خوب---موفق باشید

سلام و ممنون از حضورتون

اسما پنج‌شنبه 23 آبان 1398 ساعت 11:46

حالا بذار در عرض دو ماه مثل بلبل حرف میزنه بچه هایی که بعد از دوسالگی حرف زدن رو شروع میکنن این مرحله رو خیلی زود طی میکنن
الان امیرعلی دست و پا شکسته شعر های مهد رو تکرار میخونه تو خونه پارسال این موقع چند تا کلمه به زور میگفت. امسال میگم کم حرف بزن مغزم پر شده از صدات.
خدا عشقتون رو زیاد کنه عزیزم

خدا امیرعلی زیبا و دوست داشتنی و باهوش رو حفظ کنه

اسماعیل بابایی چهارشنبه 22 آبان 1398 ساعت 10:53 http://fala.blogsky.com

:)
خدا عزیزانتون رو سلامت بداره و در کنار خانواده، شاد و سلامت باشید.

انشالا و همچنین عزیزان شمارو. ممنونم

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.