یک نفر زمینی

غربت ghorbat

یک نفر زمینی

غربت ghorbat

روز زن.. روز مادر

پریشب داشتم ظرفهارو میشستم نمیدونم چی شد فهمید روز بعدش روز مادر هست اومد همینجوری محکم  بوسم کرد و گفت روزت مبارک خانممم. 

کسی نیستم که چشمم دنبال هدیه و .. باشه مخصوصا وقتایی که دستش تنگ باشه. مثلا مهرماه روز تولدم بود از بیرون شام گرفت و قرار شد بعد هدیه تولدمو بده و هنوز قراره... البته کم پیش نیومده از این موارد و بلاخره هدیه اشو میده و منم متقابلا  همینطور بودم بخاطر شرایطمون اینکه بتونیم بازار بریم و دنبال کادو خریدن باشیم، عملا کار خیلی خیلی سختیه برا هردومون.. 

خلاصه دیروز شیفت عصر بود و بعدشم با آیسانا رفته بود خونه مامانش و خرید دارو براش و .. تا نزدیکای 7ونیم اومد خونه ... حداقل انتظار داشتم یه بار دیگه تبریک بگه و از این بی تفاوتیش که حاصل خستگی زیادشم بود ناراحت شدم ولی به روم نیاوردم و از اونجاییکه تا بهش نگم رفتارم باهاش سرده دیر یا زود بهش میگم. 

از یه چیز دیگه هم میترسم .. همیشه از رفتار و حرفهای کسایی که ناراحت کارای همسرشون در قبال مادراشون بودن ناراحت میشدم،  الان  که پدر و مادر از کار افتاده اش از شهر خودشون اسباب کشی کردن اومدن نزدیک خونه ما ،میترسم خودمم مثل اونا باشم.. همسر برخلاف برادرا و خواهرای دیگش خیلی در قبال پدر و مادرش احساس مسئولیت میکنه 5روزی که مادرش تو بیمارستان بستری بود هر روز ساعت 3، تا از سرکار میرسیدم خونه-  میرفت بیمارستان و تا 12 شب بیمارستان بود. الانم ناچارا باید دنبال خریداشون و ... باشه. امیدوارم خدا بهم صبر و تحمل بده که دم نزنم. 

از تنها موندنای طولانی دپرس میشم ...... جدیدا واقعا احساس افسردگی و دلمردگی میکنم  از این تنها موندنا

نظرات 8 + ارسال نظر
مامان چیچیلاس یکشنبه 4 اسفند 1398 ساعت 05:01 http://Mamachichi.blogsky.com

ببین این واقعا عالیه که هوای پدر و مادرشو داره

بله حق با شماست ولی ماهم خیلی تنهاییم

کوهنورد چهارشنبه 30 بهمن 1398 ساعت 17:47 http://1kouhnavard.blogsky.com

من اعتقاد دارم باید خوشحال بود اگه همسر به پدر و مادرش خیلی اهمیت میده. چون کسی که به پدر و مادرش بی محلی میکنه، پدر و مادری که هیچوقت امکان نداره جاشون رو کسی بتونه بگیره، این شخص مستعد این هم هست که قید خانوادشو بزنه. و بره بیفته دنبال کسی دیگه و نسبت به همسرش بی محلی کنه. ولی کسی که بهشون اهمیت میده اینقده آدم مسئولیت پذیری هست که بشه امیدوار بود برای همسر و فرزندش هم همینجوری باشه

پویا سه‌شنبه 29 بهمن 1398 ساعت 12:14 http://matina1397.blogfa.com/

زنان ونوسی مردان مریخی
واقعا از دو تا سیاره مختلفیم
یکم باید کوتاه بیایم

خانوم شفتالو سه‌شنبه 29 بهمن 1398 ساعت 10:01

یه راهی پیدا کن این حست ادامه دار نشه. خوب نیست دم عیدی حسای منفی جمع شه رو هم. :)))

ای خواهر جان من ماه آخر اسفند بُت دلتنگی میشم

اسما سه‌شنبه 29 بهمن 1398 ساعت 09:10

تنهایی خیلی سخته آدم هم افسردگی میگیره هم حوصله اش سر میره سر بچه هاش داد میزنه بچه ها دلتنگ میشن و باعث میشه حتی وقتی همسر میاد خونه هم نتونیم خوش اخلاق باشیم. بازتاب تنها گذاشتنمون به خودشون برمیگرده

خوشم میادچرخه همه مراحلو خوب بلدی

بلاگر یکشنبه 27 بهمن 1398 ساعت 20:39 http://tosan35.blogsky.com

تنهایی کنارته !
میگه غصه نخور من هستم هر چی دلت میخواد بگو ، آروم باش ، من هستم، کنارتم !

مامان نرگس یکشنبه 27 بهمن 1398 ساعت 13:32 http://boghzepenhaneman.blogfa.com

سلام
روزتون مبارک

متاسفانه یکی از خصلت های آقایون اینه که از رفتار ما متوجه منظورمون نمیشن و تا بیان نکنیم توی عوالم خودشون هستند!
فکر می کنم به جای قهر بهتره باهاش حرف بزنید اینطوری زودتر به جواب می رسید.

سلام بانوی عزیز روز شما هم مبارک باشه خیلی ممن.نم ازتون

الهه یکشنبه 27 بهمن 1398 ساعت 11:17 http://elahesong.blogsky.com

سلام اجی خوبی روزت مبارک اجی البته با تاخیر در مورد تنهایی هم بگم ان شاءالله که درست میشه همه چی اجی

سلام خانم خانما. انشالا که سلامت باشی. ممنون که به یادم بودی

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.