یک نفر زمینی

غربت ghorbat

یک نفر زمینی

غربت ghorbat

درخواست انتقالی

سامانه نقل و انتقالات باز شده منم گفتم حالا شانسمو امتحان کنم ببینم وضعیت انتقالات برون استانی چطوریه ؟ هرچند من بخام از این جهنمکده برم باید همزمان با انتقالی  همسرمم موافقت شده باشه...

 بعد ثبت تو سامانه، رئیس کارگزینی گفت باید اول موافقت کتبی رئیس واحدتون باشه و بعد رئیس دانشکده....... رئیس خان هم فرمودن من راضی نیستم نیروی خوبمو از دست بدم و کسی جانشین شما نیست که بخاد کار شما رو انجام بده .......... واحد ما 4نفره که یه نفرمون نزدیک 60 سالشه و آپدیت نیست . هروقت هم یکیمون خواستیم مرخصی زایمان بریم راضی به اومدن نفر دیگه نشده چون کار بقیه رو قبول نداره .........

به رئیس گفتم اینجوری باشه که منم از این به بعد کارمو خوب انجام ندم که مثل بقیه راحت از این واحد به اون واحد شوت بشم ..........

نظرات 4 + ارسال نظر
مامان نرگس سه‌شنبه 9 اردیبهشت 1399 ساعت 09:18 http://boghzepenhaneman.blogfa.com

سلام
امیدوارم زودتر کارتون درست بشه و بتونید انتقالی بگیرید.
کار دولتی همینه دیگه؛ همیشه خوبها متضرر میشن.

سلام عزیزم. خیلی ممنونم
متاسفانه همینطوره

اسما دوشنبه 1 اردیبهشت 1399 ساعت 02:00 https://asmavabacheha.blogsky.com

زهرا جان به کدوم استان انتقالی دادی؟ ان شاء الله که هرچی خیره همون بشه

به تبریز. چه فایده اولین قدمش که تایید رئیس بود انجام نشد!

رویا یکشنبه 31 فروردین 1399 ساعت 12:51 http://hezaran-harfenagofte.blogsky.com

سلام
شرایطمون تا حدودی شبیه هست، فکر کنم تو پستهای قبلیتون خوندم ترک هستید که همشهری هستیم و تو غربت، وقتی یک زندگی مشابه می بینم که اونم موفقه دل گرم تر می شم که زیاد سخت نیست ، البته من شاغل نیستم که تو غربت با بچه می دونم چقدر می تونه سخت باشه ، بعد از ازدواج نرفتم سر کار تا یه کم بزرگ شه، البته باز خدا رو شکر موقعیت شغلی خوبی دارید
موفق باشید

سلام عزیزم. خوشحالم که همو پیدا کردیم. امیدوارم بتونیم از تجربیات همدیگه استفاده بکنیم. درسته شاغل بودن و دست تنها بزرگ کردن بچه خیلی سخت و طاقت فرسا بود

الهه یکشنبه 31 فروردین 1399 ساعت 12:42

سلام اجی خوبی ان شاءالله که همه چی درست میشه اجی

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.