یک نفر زمینی

غربت ghorbat

یک نفر زمینی

غربت ghorbat

آزار و اذیت بچه ها

واقعا نمیدونم همه بچه ها انقدر پدر و مادر آزارن یا بچه های من 

تازگیا انقدر الشن بدقلق و لجباز شده تا به خواسته اشم نرسه انقدر گریه میکنه و هق هق میزنه که دیگه کنترل خودمو از دست میدم..

مثلا دیشب که 10شب از دندونپزشکی برگشتیم بخونه انقدر گریه کرده که مامان برو بیرون و تنها بمون! ساعت 1 شب باز کلی گریه که لامپو خاموش نکنید و میخام بپر بپر کنم ! حالا خدا میدونه قبلش  با تموم خستگیم کلی باهاشون بازی کردم و خندوندمشون! 

بخودم میگم آروم باش .. درکش کن .. شاید اینم یه دوره ای از تغییر تحولات سنشه

سوره والعصرو تو اوج عصبانیتم میخونم .. اونوقت آقای همسر میگن وسط دو ابروت خط اخم افتاده و میگن هر خط چین حاصل 2000 اخم کردنه! 


نظرات 8 + ارسال نظر
معصوم سه‌شنبه 10 تیر 1399 ساعت 20:17 http://www.hanker.blogsky.com

خیلی بچه داری سخته ، ولی من بچه لجباز نداشتم

مامان نرگس دوشنبه 9 تیر 1399 ساعت 18:17 http://Boghzepenhaneman.blogfa.com

سلام
هفته‌ی کرامت، روز دختر قشنگت و تولد امام رضا رو به شما تبریک میگم.

سلام خانمی. ممنون از تبریک قشنگت خوشحال شدم

الهه پنج‌شنبه 5 تیر 1399 ساعت 09:13

سلام اجی خوبی فردا اپم اگه تونستی بهم سر بزن ممنونم اجی

مامان نرگس یکشنبه 1 تیر 1399 ساعت 08:20 http://boghzepenhaneman.blogfa.com

معمولا بچه های وابسته اینجورین و وقتی ازشون دور بشی بخاطر اینکه مجبورت کنند دیگه نری دست به لجاجت و اذیت کردن میزنن.

الهه شنبه 31 خرداد 1399 ساعت 11:44

سلام اجی خوبی فردا اپم تونستی یه سر بزن بهم اجی ممنونم اجی

اسما سه‌شنبه 27 خرداد 1399 ساعت 22:47 https://asmavabacheha.blogsky.com

زهرا جون امیر علی چند ماهه اینطوریه شاید بگم با درجه بیشتر البته من میگم اخلاق امیرعلی این مدلیه اما پسر تو یه مرحله هست که زود میگذره ان شاالله

سعی میکنیم سر به سرش نذاریم و کارو به لجبازییش نکشونیم شاید زود از سرش بیوفته. انشالا امیرعلی هم رفتاراش بهتر و بهتر تر بشه گلم

الهه سه‌شنبه 27 خرداد 1399 ساعت 10:17

سلام اجی خوبی الهی اجی همه بچه ها اینکارهارو میکنن اجی بعدش درست میشن اجی خدا بهت صبر بده اجی

فدات الهه جانم

رویا سه‌شنبه 27 خرداد 1399 ساعت 10:15

از سنگ صدا در میاد از پسر من، انقدر آروم تازه پسر من علاوه بر گریه خودشم می ندازه زمین، گاها دیده شده خودشم می زنه،سرش رو می کوبه
با این همه ادعای بنده به تربیت بچه،
چاره ای نیست جز تحمل زهرا جان، آدم گاهی وقتها کم می آره
سنش هر چقدر بالا می ره لجبازتر می شه، البته شنیدم از سه سالگی لجبازی شون کم می شه که فکر نکنم رو ماها جواب بده ،
ولی اون قسمتش که می که برو بیرون تنها بمون حرف نداشت پسره دیگه

به شوهرم میگم ترکیب ژن های زابلی و ترک بمب تولید مکنه
انشالا سالم باشن ما هم شلغم و چغندریم میتحملیم دیگه

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.