یک نفر زمینی

غربت ghorbat

یک نفر زمینی

غربت ghorbat

بیابان

شنیدین میگن میخام سر به بیابان بزارم؟ 

این روزا دقیقا این حسو حال رو دارم ...دلم میخاد از خونه بزنم بیرون و تنها باشم ...... اما چه کنم که بسته پایم!!  روح و جسمم در اسارت بچه هاست

دیشب  در تنهایی و غربت به یاد تک تک خواهرها و برادرهایم .. پدرم ..مادرم ... هوای شهرم... دوستای قدیمیم ... خدارو صدا کردم و اشک ریختم

هیچوقت نتونستم اینجا با کسی صمیمی باشم .. آدمای دورو  تو دایره دوستی های صمیمی من نمیگنجه ...... فقط یه دوست صمیمی داشتم که اونم با دزدیدن مقاله هام روی خودشو نشون داد........

این آهنگ رو این روزا زیاد گوش میدم.. وصف حال دلمه

غم با دل دیوانه ی من خویش شده ست

دلتنگی من بیش تر از پیش شده ست

گفتم که به دیدنت کنم کم غم عشق

زآن روز که دیدمت غمم بیش شده ست

 

دیوانگی ام بلند آوازه شده ست

دلتنگی من بیش ز اندازه شده ست

با یک غم کهنه روزگارم خوش بود

با عشق تو غم در دل من تازه شده ست


نظرات 6 + ارسال نظر
مامان نرگس یکشنبه 30 شهریور 1399 ساعت 23:35 http://Boghzepenhaneman.blogfa.com

سلام
چند تا پست آخرتون رو خوندم
غربت خیلی سخته
امیدوارم خدا آرامش و راحتی رو به زندگی شما بده و غرق در شادی و نعمت باشید.

سلام مامان خانمی
خیلی ممنون از دعای خوبتون

الهه چهارشنبه 26 شهریور 1399 ساعت 21:14

سلام اجی خوبی راستشو بخوای وقتی تایپ کرده بودم یه کم فکر کردم دیدم شاید نتونی چون با وجود بچه ها واسه خودت وقت کمتری داری اجی به خاطر همین نخواستم شرمنده خدا و تو بشم اجی
ببخش اگه کنجکاوت کردم اجی

رویا سه‌شنبه 25 شهریور 1399 ساعت 23:15

من فکر می کردم غم غربت سال به سال کمتر بشه و عادت کنیم اما اتفاقا برعکس شد.
امیدوارم دلت آروم شه.

من فکر میکنم علاوه بر عادت ، این غم ها رو سرکوب هم میکنیم برا همینا یوقتایی باشدت بیشتری خودشو نشون میده ..... غربت لزوما با سختی همراه نیست بشرطی که یه تعادلی بین خواسته ها و نیازهای روانیمون برقرار باشه

مادر تنها (بانوی تابستان) سه‌شنبه 25 شهریور 1399 ساعت 19:10

کامنت قبلی رو من گذاشتم بعد ارسال متوجه شدم اسم رو ممکنه نشناسی.

بانوی تابستان سه‌شنبه 25 شهریور 1399 ساعت 19:09

امیدوارم به زوووودی زود دلت به آرامش برسه. فکر می کنم داستان مسافرتت به ایران و رفتار همسرت هنوز روی روح و روانت تاثیرگذار هست و درست و درمون در درونت حل نشده. از خدا می خوام زودتر حال دلت خوب بشه. خوب خوب.

سلام عزیزم. بله همین طوره که گفتین. البته من خارج کشور زندگی نمیکنم خانمی

الهه سه‌شنبه 25 شهریور 1399 ساعت 13:21

سلام اجی خوبی نمیدونم چی بگم اجی ان شاءالله که درست میشه همه چی اجی یه پیشنهاد دادم بهت تو این نظرم اجی ولی پاک کردم چون میدونم شاید نتونی انجامش بدی اجی ان شاءالله که به حق این روزهای عزیز همه چی درست میشه اجی

سلام الهه جان. ممنونم
حالا که زحمت تایپشو کشیده بودی میذاشتی بمونه

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.