یک نفر زمینی

غربت ghorbat

یک نفر زمینی

غربت ghorbat

تلخی های دوری

تلخی های دوری یجور دیگه داره روی خودشو بهم نشون میده 

داداش بزرگم عمل قلب باز داره ... امروز بستریش کردن ولی خواسته که من و اون خواهرم که دوریم خبردار نشیم!

ای خدای تنهایی ها دست خودت سپردمش..

آخرای اسفند قرار شد با بچه ها برم شهر خودم. مطمئنا رفتن راه به این دوری حتی با هواپیما و قطار به همراه دو بچه ی شیطون سخته  ولی خودمم به یه مدت دوری از همسر نیاز دارم. هنوز دل چرکینم! چقدر سختم که کدورتها سفت و سخت به دلم میچسبند و  به این راحتی ول کنم نیستن.

نظرات 3 + ارسال نظر
مامان نرگس دوشنبه 27 بهمن 1399 ساعت 11:17 http://boghzepenhaneman.blogfa.com

سلام
امیدوارم عمل قلب برادرتون خوب انجام بشه و سلامتی کاملشون رو به دست بیارن.
توی سفر خیلی بیشتر مواظب خودتون باشید ویروس جدید واقعا خطرناکه

سلام عزیزم
امید بخدای بزرگ. ممنئنم از توجهتون

الهه یکشنبه 26 بهمن 1399 ساعت 14:24

سلام اجی خوبی ان شاءالله درست میشه همه چی

سلام الهه خانم ناز. ممنون گلم. انشالله شماهم روزای خوبی پیش رو داشته باشی

اسماعیل بابایی یکشنبه 26 بهمن 1399 ساعت 09:35 http://fala.blogsky.com

خدا سلامتی بده.
به امید روزهای بهتر برای شما و عزیزانتون.

خیلی متشکرم. انشالله

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.