یک نفر زمینی

غربت ghorbat

یک نفر زمینی

غربت ghorbat

فرزند ناخواسته

به آدرس وبلاگم که نگاه میکنم احساس شرم میکنم 

الشن رو  ناخواسته باردار شدم و تا روز تولدش  نمی خواستیمش و آرزوی مرده بدنیا اومدنش رو داشتیم !

الان هر شب که کنارم میخوابه  با عشق بغلش میکنم و میگم خدایا شکرت که الشن رو به من دادی ... پاداش کدام عملم بود گلی از گل های بهشت ........ مهربانی بی نظیر .. مهربانیش قابل وصف نیست... پسرم بوی بهشت میدهد... ثروتی بی همتا برای من .. واقعا از نعمت های دنیا دیگه هیچ نمیخام غیر عاقبت بخیر شدن بچه هام

خدایا خودت نگهدارش باش

نظرات 3 + ارسال نظر
مادر تنها پنج‌شنبه 14 مرداد 1400 ساعت 19:48

عزیییییییز دلم. الهی که هردوشون سلامت باشن و زیر سایه ودر و مادر نازنینشون بزرگ بشن

خیلی ممنونم از شما مادرخانم نازنین

اسماعیل بابایی پنج‌شنبه 14 مرداد 1400 ساعت 07:35 http://www.fala.blogsky.com

سلام،
خدا نگه دار عزیزانتون باشه و در پناه خودش سلامتشون بداره.
برای منم هیراد یعنی یه دنیا انرژی!

سلام
خیلی متشکر
خدا نگهدار هیراد دانا باشه

الهه چهارشنبه 13 مرداد 1400 ساعت 16:42

سلام عزیزم خوبی خدا حفظشون کنه بچه هاتو برات اجی ان شاءالله خوشبختیشونو ببینین اجی ان شاءالله سایه تو و همسرت بالا سرشون باشه همیشه اجی

سلام عزیزم
خدا نگهدار خونواده عزیز شما هم باشه

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.