یک نفر زمینی

غربت ghorbat

یک نفر زمینی

غربت ghorbat

حرفای خودمونی

 خدا  دو وجود پرمهر .. دو دست آرامش بخش .. بهم هدیه داده که تنهایی هامو پاک کنن

سختی های خیلی زیادی بخاطرشون پشت سر گذاشتم .. الان که به اون روزا فکر میکنم حس نابی بهم دست میده از اینکه روزهای نفس بر تمام شد .. من با همه تنهایی ها و دست تنها بودنم و کارمند بودنم تونستم  از آب و گل دربیارمشون و بزرگ شدن و قدکشیدنشونو ببینم ........ دانشجوهای پسر  که میان پیشم یه لحظه الشن رو تصور میکنم مثل باباش چهارشونه و قدبلند اومده دفترکارم وو لذت میبرم از این تصور خوب ... همش روزی رو تصور میکنم که آیسانا فارغ التحصیل رشته پزشکی شده هرچند انتخاب خودش قطعا سازنده ترین انتخاب خواهد بود .......

فروید میگه یه مقدار از نقایص و کمبودهای نیازی ما با تصورسازی و خواب دیدن ارضا میشه ..........

خدایا هدیه های قشنگتو برام حفظ کن ... مهرو عاطفه بچه هامو ازم نگیر

به همسر میگم خوبه مثل فلانی دوتا پسر ندارم من طاقت عروس داری ندارم .. چجوری میخام دل از محبت الشن بکنم ... 

نظرات 2 + ارسال نظر
اسماعیل بابایی شنبه 17 مهر 1400 ساعت 12:24 http://www.fala.blogsky.com

خدا تندرست و شاداب نگهشون داره براتون.
شاد باشین در کنار هم.

خیلی ممنون استاد گرامی

الهه چهارشنبه 7 مهر 1400 ساعت 20:55

سلام اجی خوبی خدا حفظشون کنه بچه هاتو برات اجی ان شاءالله همیشه سلامت و شاد باشین کنار هم

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.