یک نفر زمینی

غربت ghorbat

یک نفر زمینی

غربت ghorbat

39 سالگی

دیشب پیام های تبریک خواهرها و برادرها و .... تو گروه میومد .. یکی یکی که میخوندمشون اشگم جاری شد ...

-------------------------------------------------------------------------------

خوشحالم که نعمت 39 سال زندگی به من عطا شد

 خوشحالم از نعمت و ثروت صبر  و قناعت  که بزرگترین دارایی من بود

................................................................................................................................................

تقریبا تنهایی مسیر زندگیمو پیدا کردم....... سختی ها و تلخی ها زیاد بودن و هستن ولی مهم اینه پشت سر گذاشتم هرچند اثرات هیچ سختی و تنشی در خلق و خو و رفتار آدم و دیدش به زندگی  بی تاثیر نیست..

...............................................................................................................................................

به طرز عجیبی شیفته آرامش و استراحت و خواب شده ام ! جوریکه نمیتونم تا اومدن همسری بیدار بمونم

-----------------------------------------------------------------------------

 تنها هدفی که شاید هم تواناییشو  داشتم و هم علاقه اشو و  دیگه کنارش گذاشتم  تحصیل در مقطع PhD بود با اون همه وقتی که برای مقاله ها و تدریس تو دانشگاهها گذاشتم که بشه جزو رزومه ام .... بخاطر  بچه ها ..... شاید بشه روزی فرصتشو دوباره پیدا کنم

---------------------------------------------------------------------------

 عاشق دلسوخته ... پسرک کرد 13سال پیش  سه روز پیش پیامک تبریک داده بود .......  

---------------------------------------------------------------------------

خدایا ممنونم بخاطر کسی که ازم ساختی و بهم آبرو دادی .. همسر خوب و بچه هایی که مشغله زا و پردردسرن  و شغلی که عزت و احترام دارم و  شکر بخاطر دوری و غربت و تنهایی ها 

نظرات 7 + ارسال نظر
یاسی‌ترین سه‌شنبه 4 آبان 1400 ساعت 22:01 http://yasitarin.blog.ir

سلام من اولین بار هست وبت رو باز کردم
چه خوب که اولین پست تولده
تولدت مبارک

سلام خانمی
خیلی ممنونم
خوش اومدی

اسما جمعه 23 مهر 1400 ساعت 11:16 https://asmavabacheha.blogsky.com

دوست عزیزم تولدت با تاخیر مبارک تو چقدر خوبی چقدر دانا و صبوری و من چقدر چیز ها از تو یاد گرفتم دوست خوبم برات آرزو میکنم همیشه شاد و خوشحال زندگی کنی و موفقیت بچه هات رو شاهد باشی

اسمای عزیزم ممنون از تعریفای قشنگت همیشه لطف داشتی ه من خواهر خوبم

رویا پنج‌شنبه 22 مهر 1400 ساعت 16:16

تولدت مبارک زهرای عزیز
به امید روزهای خیلی خیلی قشنگ تر و پربارتر و رسیدن روز آرزوهای بزرگ .

خیلی ممنون از تبریک قشنگت

حوا پنج‌شنبه 22 مهر 1400 ساعت 12:07

تولدت مبارک خانمی .

یک دنیا ممنون حوای عزیز

الهه سه‌شنبه 20 مهر 1400 ساعت 17:05

سلام اجی خوبی تولدت با تاخیر مبارک ان شاءالله همیشه شاد و سلامت و موفق و خندون و خوسبخت و سربلند باشی و به همه ارزوهات برسی و سایه ات همیشه بالاسر بچه هات باشه بازم تولدت مبارک

سلام عزیزم
خیلی ممنون گل مهربون

اسماعیل بابایی سه‌شنبه 20 مهر 1400 ساعت 14:30 http://www.fala.blogsky.com

تولدتون مبارک!
شاد باشین در کنار عزیزانتون.

سپاس استاد بزرگوار

رهآ سه‌شنبه 20 مهر 1400 ساعت 14:10 http://Ra-ha.blog.ir

تولدت مبارک

ممنون خانمی

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.