یک نفر زمینی

غربت ghorbat

یک نفر زمینی

غربت ghorbat

از دل من اما چه کسی نقش ترا خواهد شست

خواب دیدم  هوای بیرون بارانیه .. حس و حال هوای خوب بارانی سال های قبل وجودم رو پر کرده بود.. به همسری گفتم بریم تو هوای بارانی قدم بزنیم ......

از خواب بیدار شدم 

چه خواب تلخی بود .. انقدر  تلخ که باعث شد اشکم دربیاد و  گریه کنم برای بارانی که دیگر نیست و همراهش حس های خوب دیگر هم نیستن...

.

.

.

تقریبا در مرحله ریکاوری  هستم 

.

.

باید حالم خوب بشه

نظرات 4 + ارسال نظر
اسماعیل بابایی جمعه 10 دی 1400 ساعت 08:03 http://www.fala.blogsky.com

همه ی این حس ها کمک می کنه که آدم بزرگ تر بشه و دیدش وسیع تر؛ این بالا و پایین ها همیشه هست.
قدم زدن زیر بارون عالیه!

ممنونم استاد
محدودیت ... محرومیت تا کجا میتونه باعث سازندگی درونی بشه .... بارها می شکنیم و دوباره بلند میشیم ......

لیلی دوشنبه 22 آذر 1400 ساعت 15:05 http://Leiligermany.blogsky.com

غربت در طولانی مدت ذهن ادم رو عوض می کنه و دنبال لحظه لحظه های خوشی هرچند کوچک و در رویا می گردی

بله شاید بشه گفت مزیت خوبش همینه

رویا سه‌شنبه 16 آذر 1400 ساعت 21:38

زهرا جان عزیزم چی شده ؟
خوبی ؟
نگرانت شدم ‌

قربونت برم... نگران چرا؟؟ شکر خدا روزا بهتر از قبل میگذره

الهه سه‌شنبه 16 آذر 1400 ساعت 15:23

سلام اجی خوبی ان شاءالله که درست میشه همه چی

سلام عزیزم
قربونت عزیزم. با وجود دوستای گلی مثل شما حتما

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.