یک نفر زمینی

غربت ghorbat

یک نفر زمینی

غربت ghorbat

پوست اندازی

یه وقتایی در تنگناهای سخت روحی قرار می گیریم .. غم و غصه  تاری میشه بر وجود نشاط  و حس زندگی .. حس خوب بودنی که  آنطور که باید باشد، نیست......

اعتراف میکنم چندماهی در این تالاب غرق بودم  و هستم 

محیط کارم  با اومدن همکار جدید پرتنش شده ... نبود همسر ..کارهای خونه .. مشغله های مربوط به  بچه ها و مهم تر از همه منی که بیمار شده و در عین نیاز به تنها بودن در وسط تنش های مختلف قرار گرفته

بفکر تغییر شدم.. حتما یه جای کار میلنگه .. یه تکه از این پازل درست  نیست .. 

باید برنامه ریزیامو تغییر بدم ..... نمیخام تبدیل به زنی افسرده حال بشم .. زنی که یه تکه از وجودش در کنار عزیزانش جا ماند .. 

زنی که کمبود لمس مردش روح زندگیشو تیره و تار کرد ..... 

مستقل بودنمو باید دوباره بسازم ..   از این گرداب دوباره سر بلند کنم ......  شمع لذت بردن رو دوباره روشن کنم.. از شیرین زبانی های بچه هایم لذت ببرم ..

قبول کنم نبودن ها همیشگی نیست و اگر باشد بی علت نیست .....

 قبول کنم بخاطر افکارم خودم محیط خانه را به فاز بدخلقی میبرم..

 الشن و آیسانا در کنار باباشون خوشن ..ظاهرا کمبودهایی که من حس میکنم بیشتر فضا رو خراب میکنه ...

چقدر سخته پوست انداختن و دوباره متولد شدن

نظرات 4 + ارسال نظر
آدم چاق دوشنبه 4 بهمن 1400 ساعت 11:49

عزیزم تو قدرت مندی و موفق خواهی شد

ممنونم از پیام پرانرژیتون

الهه دوشنبه 20 دی 1400 ساعت 21:36

سلام اجی خوبی ان شاءالله که درست میشه همه چی

سلام عزیزم
به لطف دعای مهربانانی چون شما

رویا دوشنبه 20 دی 1400 ساعت 15:27

مگه همسرتون راه دور کار می کنند؟
افتان و خیزان داریم همش اما یک روزی قشنگ سرپا می شیم .

رویا جان همسر کار دوم میره یا شیفت خونه پدر و مادرش که پیرن
انشالله

اسما دوشنبه 20 دی 1400 ساعت 09:57

تو میتونی عزیزم قوی هستی...

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.